Det har været en fornøjelse at følge børnene (og forældrene) på holdet gennem sæsonen. Alle børn har udviklet sig og fået et større kendskab til badminton, teknik og motoriske færdigheder ![]()
![]()
Der er opstået nye venskaber på tværs af holdet, og børnene har vist stort mod, engagement og masser af glæde hele vejen igennem ![]()
![]()
Tak til både børn og forældre for en dejlig sæson – og stort tillykke med de velfortjente armbånd ![]()
![]()
Vi ønsker alle en rigtig god sommer – på gensyn i hallen!




