
I sidste weekend deltog Ida Sejersbøl Yttri i sæsonens sidste U15M-turnering: Yonex-InSport Cup i Hinnerup/Hammel. I damesingle var der hele 54 spillere med, og Ida

Ved klubmesterskaberne 2026 blev der spillet masser af gode kampe på tværs af både single og double.Stort tillykke til alle medaljevindere — og tak til

I forbindelse med klubmesterskaberne fik vi torsdag også uddelt sæsonens SBK-priser. Priserne gives til spillere, der på hver deres måde har markeret sig positivt i

I denne uge har vi afviklet klubmesterskaberne 2026 i Skælskør Badminton Klub. Kampprogrammet var delt over to dage. Tirsdag blev der spillet hele 40 singlekampe,

Valdemar spillede i går U9-turnering i Slagelse, hvor han leverede 6 flotte kampe med gode resultater og masser af fight 💪👏Stort tillykke med den flotte

Klubmesterskabet er for alle niveauer – Fra de yngste til senior spillerne. Tilmeldingsblanketten kan afhentes i hallen.

Ida Sejersbøl Yttri leverede i weekenden en stærk turnering i Horsens og tog guldet i U15M damesingle 💪Efter et tæt første sæt kæmpede Ida sig

I weekenden spillede Jacob U15B-turnering i Fuglebjerg – og det endte med guld 🥇Med masser af energi og stærkt spil hele vejen igennem leverede han